יום שני, 23 בנובמבר 2009

ציפורניים



אם אתם יודעים, ואם אתם לא אני כוססת ציפורניים בטירוף!
כדי לנסות לגדל אני שמה לק. בגלל זה אני התחלתי לאגור מלא מלא צבעים ואפילו זה התחיל לשעמם אותי.אז ניסיתי לעשות חברבורות מה שלא כל כך הצליח.
בגלל שאין לי שום תמונות חדשות ביינתים (תכף פוסט גדוש בשופינג, השבוע יהיה שופינג) הראתי לכם את מעשיי בציפורניי.
זאת חשיפה מאוד גדולה בשבילי כי אני די מתביישת בציפורניים שלי..

בקשר לאהבה הפורחת בחיי (כן בטח חח) כנראה תהיה תפנית חדה בעלילה מחר. יש מישהו שהכרתי בקיץ, נפגשנו ומאז לא דיברנו. אני רוצה לחדש את הקשר איתי ואפילו יותר מזה. אני פשוט "אקפוץ למים" ואראה מה אהיה.
בקשר לטסט, אני ממש מפוחדת לגשת לרביעי, מצפייה למה שיקרה. הכל יהיה טוב-אעשה כמה שיעורים ואעבור.

7 תגובות:

  1. המנומר יצא לך ממש מגניב. שיהיה בהצלחה בטסט!

    השבמחק
  2. בהצלחה בטסט ועם האנונימי..
    יפה על ההשקעה בציפורנים!

    השבמחק
  3. בהצלחה איתו, לקפוץ למים זה תמיד טוב.
    אצלי מאז שאני זוכרת את עצמי אני מגדלת ציפורניים, אז הן תמיד ארוכות, ואת האמת אני מתעצלת לגזור חח יפה לך על ההשקעה יצא חמוד (:

    השבמחק
  4. יצא מגניב לאללה. תעדכני לגבי חיי האהבה ושיהיה בהצלחה בטסט! בואי עם גישה חיובית. :)

    השבמחק
  5. fourth time's the charm!
    תעדכני אותנו מה קורה עם הבחורצ'יק

    ד"א, גם אני כוססת, וזה אכן נושא כאוב ונורא. הידד לציפורניים מלאכותיות! (בלי קריסטלים כמו פרחות)

    השבמחק
  6. וואי אהבתי!

    מחכה לראות אותך(:

    נשיקות.

    השבמחק
  7. בהצלחה בטסט :)

    אני פחות אוהבת לקים צעקניים ובכלל משתדלת לשים כמה שפחות לקים (בטענה שזה בטוח הורס את הציפורנים)

    את יכולה לנסות ולשים מחזק ציפרנים של תפוח (הוא מעולה)

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!