יום שבת, 7 בנובמבר 2009

טריפויזן 3






לפני הצילומים של טרי פויזן אני וחברתי חשבנו מה נעשה ואיך. מתוך שלושת האאוטפיטים זה ללא ספק האאוטפיט הכי פחות אני, והכי תחפושתי. בחרתי לשים אותו דווקא עכשיו, אחרון, בגלל הקריבות להלוואין.

ביום חמישי הייתי בתל אביב וביצעתי כמה רכישות טובות, וכמה רכישות שאני לא הכי בטוחה (כרגיל, אני הבחורה שמתלבטת הכי הרבה בעולם נראה לי)
בקיצור, קניתי שמלה כזאת מאמריקן אפרל, מה אתם אומרים? היא יושבת טוב, אבל אין לי כסף עכשיו, אני מובטלת ומתרוששת, למצוא משהו אחר?

וקניתי חצאית כזאת בשחור בשביל משהו אחר ובסוף אני לא צריכה אותה (משהו שאני הולכת ליצור לבד)
אני צריכה להסתכל טוב טוב ולראות שאין לי שום דבר דומה בארון, ורק אז לקנות. זה לא יאמן כמה טעויות בקניות אני עושה. אני באמת משתדלת, אבל זה לא תמיד עובד.
ההמשך יבוא כי שבוע הבא אני שוב בתל אביב כנראה.. (:
תאחלו לי בהצלחה כשאני מחפשת עבודה, אני נואשת לעבודה!
אוליביה

3 תגובות:

  1. אחרי חודשיים של חיפוש סוף סוף מצאתי עבודה ועוד לפני שהתחלתי כבר בא לי להשאר בחופש! בהצלחה, מקווה שתמצאי במהרה!

    השבמחק
  2. כל הדברים החדשים נראים ממש יפים!
    :)

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!