יום רביעי, 11 בנובמבר 2009

חדשות חדשות

קשה לי לספר כל דבר שעובר עליי
אבל אני יכולה להגיד שזה באמת עליות ומורדות מטורפות
לפחות אני מחר בת"א להשקה של קסטרו שמופיעים בה מאור כהן ופיטר רוט. חתיכים (:
ליאור דונסקי המתוקה מmymoonday הזמינה אותי!

ביום שישי שעבר נפגשתי עם חברות שלי, לקחנו את האוטו ונסענו לשדות כאלו שהיא רצתה לצלם בהם, אז על הדרך היא צילמה אותי. אני חושבת שהתמונות יצאו נהדר! זה היה יום מדהים עם הרבה שמש ורוח..

סיפרתי לכם על הג'ינס הכהה שרציתי שסוףסוף מצאתי? ובכן, מצאתי אותו בפוקס! מפתיע מפתיע אבל הוא כמעט כל מה שרציתי, רק רציתי אותו יותר גבוה. בקיצור, לג'ינס הזה מגיע צילומים במצלמה יותר טובה משלי (כן כן, לא מדברים על זה, 4 פיקסלים לפני 4 שנים..) ולחברה שלי יש מצלמה מעולה, אז בחרתי ללבוש אותי. בגלל שנסענו ישר מביתספר, נשארה חולצת ביתספר, לא נורא, כל טי לבנה יכולה להתאים.





חולצה ביתספר, צעיף: קינג ג'ורג', ג'ינס: פוקס, נעליים: טופשופ, משקפיים ושעון: שוק הכרמל
עדכון: רועי דורי, האח המוכשר שלי, מגיע לארץ ומחפש להצטרף לצלם וידיאו לצילום חתונה. את יודעים על חתונה? רוצים להמליץ לו על מישהו? מצאו אותו ברשימת החברים שלי בפייסבוק (olivia dori) או בבלוג http://www.roeedori.com/live/

8 תגובות:

  1. תמונות מקסימות
    מאוהבת בצעיף !!


    וכמובן את תמיד מוזמנת..

    השבמחק
  2. באמת היה מגניב בשישי D:

    ואת כבר יודעת שאני אוהבת את הצעיף חח

    השבמחק
  3. מדהימה!
    ואו הג'ינס האבוד נמצא סוף סוף
    מחכה לראות אותך מחר

    3>

    השבמחק
  4. היי ממי, גם אני אהיה בהשקה הזו, אבל לא כאורחת, אלא כפועלת מן השורה (עושה מוזמנים). אז... נתראה שם! נשיקות, אחותך

    השבמחק
  5. צילומים נהדרים... אני אוהבת צילומים בטבע. הג'ינס יפה עליך. תתחדשי!

    השבמחק
  6. את כל כך חמודה והתמונות יצאו יפות. תהני היום בהשקה של קסטרו. נשיקות!

    השבמחק
  7. ואו איזה כיף לך! להיום בהשקה תמיד נראה לי חוויה מגניבה. תהני!
    את נראית נהדר גם עם חולצת בית ספר. :)

    השבמחק
  8. תגובה ראשונה שלי אצלך :) (אני מקווה שזה מרגש אותך) חוץ מזה לך אחלה תמונות, האחרונה הכי טובה לטעמי

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!