יום שבת, 14 במרץ 2015

יום האישה הבינלאומי

הי אהובים

מה שלומכם?

ביום ראשון ציינו את יום האישה הבינלאומי. שבמקור נקרא ״יום הפועלת הבינלאומי״ אם לא ידעתם. באיזורים רבים יום זה איבד את הגוון הפוליטי - סוציאליסטי והפך לעוד יום אהבה.
לדעתי זה עצוב שעדיין צריך לציין יום שכזה, עדיין יש הפרשי משכורות, מעמדות ושוביניזם כלפי נשים.
אצלי במשפחה זה הכי - אמא מנקה, מבשלת, עובדת והכל. דווקא כשיש לי את הדוגמא הזאת הלכתי לעבוד מגיל 14, עשיתי רישיון, עבדתי בעבודות טובות שהעניקו לי עצמאות (גם רכב).
אני רוצה להתבגר לאישה עצמאית שלא צריכה גבר שיפרנס אותה, שתוכל לעזוב מתי שתרצה.
אבל עדיין אני מרגישה בתוך תוכי שרק מחמאה מגבר תעלה לי את הבטחון העצמי, רק גבר חזק לידי יגרום לי להרגיש חזקה, רק אהבה מגבר תשלים אותי.
בתקופה האחרונה עם כל הפרידה מהחבר והחזרה להורים אני הכי מרגישה בודדה, ללא בטחון עצמי. חוץ מבגדים אין דבר אחר שגורם לי להרגיש חזקה, בטוחה בעצמי ויפה.
חברות שלי עסוקות בעצמן. כולם עסוקים בלימודים, בחברים שלהם, בבעיות שלהם.
אבל אל תדאגו אני מרגישה דברים טובים קורים :)

לא ממזמן צפיתי בהרצאה בטד - ״Your Body Language Shapes Who You Are".
בהרצאה היא דיברה על תנועות גוף שמבטאות חוסר ביטחון או בטחון עצמי גבוה.
היא גם דיברה על הקשר ההפוך. זאת אומרת שאם יש תנועה שמבטאת ביטחון עצמי גבוה ותעשה אותה באופן מודע יהיה לך בטחון עצמי גבוה יותר. גם באותו רגע וגם באופן כללי.

תנועות לדוגמא:

אני מאוד אוהבת את מה שאני לובשת ואני רואה אותו מאוד מתאים ליום האישה הבינלאומי.
אני מרגישה חזקה עצמאית ובעלת בטחון עצמי גבוה מהתמונות האלה כמו שלא הרגשתי הרבה זמן :)

תספרו לי איך הרגשתם ביום האישה?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!