יום שלישי, 3 במרץ 2015

ירוק ומעיל כאמל



באופן כללי אני לא יכולה להרשות לעצמי במקומות יקרים כמו באמריקן אפרל אבל פעם ב..(יותר כמו פעם בחודשיים) אני מפנקת את עצמי בפריט משם. אני מאוד אוהבת את הבייסיק והפריטים האיכותיים.
יש משהו בביסייק שמושך אותי יותר מכל טרנד באופנה, השיק הקלאסי הזה, האלגנטיות וההווי הכללי הלא מתאמץ. אני אוהבת צבע, גזרות משוגעות והכל, אבל לפעמים השקט חודר הכי חזק ולא צריך להערים את כל הטרנדים וכל צבעי האביב באאוטפיט אחד. לוק בייסיקי משדר חשיבה בקיאות והבנה אמיתית מה אתה לובש ומה מתאים לך.

עדיין לא מצאתי דירה והשבוע אני מסיימת לעבוד. זה נורא קשה, מייאש ובא לי שזה כבר יסתיים. לא רואה את האופק אבל יודעת שהוא יגיע בקרוב :) אה, וקניתי גלגליות!
אני ודור הצלם המהמם שלי מכינים לכם פוסט פורים מגניב לאללה אז בקרוב מאוד תדעו למה אני מתחפשת :)

אני לובשת:
טופ וחצאית - אמריקן אפרל
מעיל - חנות יד שניה
נעליים - טווינטי פור סבן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!