יום חמישי, 22 בינואר 2015

שוק עתיקות ווינטג׳ דיזינגוף

מה שלומכם אהובים?

חודש שעבר אני וחברה טובה שלי אדווה פתחנו דוכן בגדים ואביזרים בשוק העתיקות - כיכר דיזינגוף!
כבר הרבה זמן רציתי לעשות מכירה בעיקר כדי לרוקן ולפנות מקום בארון (לעוד בגדים, כמובן)
וחיפשתי בנרות מקום לעשות את זה.
ניסיתי לפתוח את הדוכן בשוק ש״פשפשוק״ אבל לא הסתדר לי עם התאריכים והמיקום. ניסיתי גם בבית של אחותי, חברות ולא מצאתי כלום.
בסופו של דבר הגענו לשוק עתיקות ווינטג׳ דיזינגוף שבמפתיע ממש זול (100 ש״ח לדוכן), ביום שישי הכה עמוס במזרקה.

יש פה איזה 20 קילו של בגדים!!! אני מקווה שהמשקל עובר דרך התמונה אבל באותו יום סחבתי ה-כ-ל. ועוד עם עקבים! (גאה בעצמי)




















ככה הדוכן היה נראה כבר ב8 בבוקר! :)


כמו שאתם רואים בתמונה למעלה, הדוכן שלך הוא בעצם חצי שולחן.
היה לנו דברים עד מ10₪ עד 150₪ במצב של ממש חדש. בחצי שולחן שצמוד אלינו היו חבר׳ה צעירים שמכרו ג׳ינסים ממותגים (ליוויס, דיזל) שעברו אצל תופרת שהצרה אותם. זה היה ממש יפה והיה בכל המידות ובכל הסוגים. בקיצור היה לנו כיף והם הביאו בירות ופיצוחים ;)

מה שלבשתי:
טוניקת קטיפה - חנות יד שנייה שאני לא זוכרת
חצאית שחורה צמודה - ניו יורקר
מעיל - יד שנייה,במקור זארה
יש גם נעלי עקב מחנות בארה״ב וגרביוני עקב מאלי אקספרס.

(אלו היו הנעליים והגרביים)


לסיכום, זאת הייתה חוויה מדהימה ונהנתי. היה קשה מבחינה פיזית ממש..אבל הבנתי כמה אני אוהבת לעבוד עם אנשים ולשמח אותם בבגדים ואביזרים בזול.

אוליביה
:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!