יום שישי, 16 בינואר 2015

2015!

היי לכולם
האמת, התגעגעתי.
הייתי עסוקה בהרבה דברים טובים שפספספתי לשתף אתכם בכולם,
נוסטלגיה על מה שעברתי, ויותר חשוב, על מה שלבשתי!
אני מעדיפה לחסוך במילים כרגע :) התמונות ידברו בעד עצמן


מינסוטה, ארה״ב, מרץ 2014. היה מאתגר להתלבש כשמינוס 13 מעלות בחוץ
כל כך מתבאסת ששכחתי את המעיל הזה שם..


מבשלת בירה בזכרון! פאבו! תנסו זה די מגניב

רחובות זכרון..

לונדון, נובמבר 2013. נשמע ישן נורא. התקופה הכי טובה לטייל בה ויצאתי עם רכישות שוות ביותר!

מינסוטה, ארה״ב. מרץ. שאריות מהסופה הגדולה שנה שעברה

עם אחיינית שלי *לב*


צהרים קרירים בדאונטאון מיניאפוליס, מינסוטה.

Still Water- נהר שלם קפא!


POD המלון שלנתי בו בניו יורק

נצנצנים!

סטף בירושלים - אני אוהבת את הקימונו הזה. במיוחד שהוא עלה לי 30₪. :)

מי מזהה איזו עיר בירה זאת?

הייתי צריכה לקנות את המעיל הזה.. :(

וגם את זה


אוהבת את הלוק הזה :)

מקווה שנהנתם, כי יש לי עוד המון דברים להראות לכם בארכיון
הפוסט הבא - מסעותיי בשוודיה והמשרדים הראשים של איקאה!

אוהבת
אוליביה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ספרו לי מה דעתכם!