יום שלישי, 15 בספטמבר 2015

אינסטגרם ושנה חדשה

תמיד כיף להיזכר בנוסטלגיה כשיש בעידן היום אינסטגרם, פייסבוק וכל רשת חברתית אחרת.
לי יש כבר אינסטגרם יותר מ4 שנים ותמיד הייתה לי חוויה כיפית ואינטימית באינסטגרם.
מצורף כאן אוסף של תמונות מכל הזמנים שמזכירות לי תקופות כייפיות ומראות לכם שאתם צריכים לעקוב אחריי באינסטגרם !
שתהיה לכם שנה טובה ומוצלחת, שלא תתעלמו מטעויות עבר, אלא תלמדו מהם לעתיד 3>

התמונה הראשונה באינסטגרם, מהצבא..
מאחד הפילים החד פעמיים שלי, ז׳קט זמש בצבע יין שקיבלתי באבא. מהמם
בלבונטין 7, תקופת מסיבות הדאבסטפ שלי
הפרגמו הראשונות שלי!
כמעט לפני שנתיים עשיתי טיול ללונדון ופריז, התאהבתי בפריז אני מחר נוסעת שוב לחופשה בפריז!
בגני לוקסמבורג
יום שלם במול אוף אמריקה, מיניסוטה
פעם ראשונה שעשיתי סוג של איפור מעושן. מה אתן חושבות?

בצילומים הראשונים עם דור לבלוג..
בפגישה עם לנה, http://www.lenakod.com/!
בפגישה עם הבלוגרית ההרצליינית המהממת, הילה. איזה כיף היה להיפגש איתך!

הקעקוע הראשון שלי!

לינק לאינסטגרם: Olivia Dori

4 תגובות:

ספרו לי מה דעתכם!