יום רביעי, 3 ביוני 2015

חופש בבית

עד שעברתי לדירה החדשה, לא הבנתי מה זה לנוח בבית..מה זה חופש.
הייתי ממלאה את היום שלי בפעילות בחוץ וחוזרת רק לישון בבית.
לא הייתי יושבת בסלון וסתם נחה. החדר שלי היה האזור שבו אכלתי, ישנתי, ביליתי והכל.
עכשיו זה שונה ופתאום אני מבינה מה זה לנוח בבית שלך
לחזור למקום שאתה מרגיש בו נוח

עכשיו אני כל הזמן בסלון עם השותפים, עושים ארוחות משותפות, רואים טלויזיה ביחד, סוגרת את הדלת בחדר רק שאני הולכת לישון. הבית מנקה לי את הראש, כמו שהוא צריך לעשות.

התמונות האלה מתארות בשבילי חופש. פרחוני, סל פיקניק, זר ויין.
ומה שהכי מדהים שזה בגינה מתחת לבית.

4 תגובות:

  1. איזה כיף, אני עדיין מרגישה שהחדר שלי זה הבית שלי... שם אני אוכלת, ישנה, גולשת במחשב...
    הלוואי שהיה לי בית משפחתי עם ארוחות בסלון וכולם ביחד, אבל זה יבוא!

    השבמחק
  2. Amazing outfit!! I'm obsessed w/ your haircut btw! Always enjoy visiting your blog <3
    http://garden1997.blogspot.co.il/

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!