יום שלישי, 15 בדצמבר 2009

הופעה של חברות שלי (:

בגלל שאין לי כל כך מצלמה כרגע (ניסיתי להשתמש בצלם עצמי והמצלמה נפלה :( ) נורא קשה לי לעדכן. למזלי אני מסתובבת עם אנשים שמצלמים (אם אני רוצה ואם אני לא!) אז יש לי בערך תיעוד למה שלבשתי.

כמו בתמונות האלו, שהייתי בהופעה של חברה שלי פה ברעננה.
לא רואים את הכל, אבל זה מה שיש.
זה היה ערב מטאל, והיו עוד הרבה להקות. דווקא את הלהקה של חברה שלי אני אהבתי באותו הערב כי היא פחות מטאל ואפילו נחשבת רוק. ממש נהנתי ואני תמיד שמחה להכיר אנשים חדשים (:

בקשר לחיי האהבה שלי, אם יש כאלו אז תגידו להם לבוא.
אני כל הזמן מתלבטת, האם לנסות להתחיל ולגרור התעסקות מיותר או לחכות שיפנו אליי.
כל פעם דעתי משתנה, לפעמים אני אומרת לעצמי, הכל יבוא בסוף בזמן שלו ולפעמים אני אומרת שאם אני רוצה משהו אני צריכה לפעול, וזה לא יבוא לבד. למישהו יש תשובה מוצקה בשבילי?

חולצה פרחונית: שוק הפלסטיק, טייץ: האנגר, מעיל: פוראבר 21, תיק: ויצו, מגפונים: זארה

4 תגובות:

  1. לגמרי מבינה אותך בעניין חיי האהבה..
    בפעם האחרונה שפעלתי מעצמי זה הוביל להתעסקות מיותרת, המון בלאגן ופגיעה לשווא בכולם.. אני דובקת בטענה- 'שאתה הכי פחות מחכה לזה- זה יבוא לבד'..
    שיהיה לנו בהצלחה? (:

    השבמחק
  2. איך לא חטפו אותך עדיין????

    בר המזל עוד מסתובב לו, בלתי מודע למזל שעומד ליפול לחיקו...

    השבמחק
  3. בהחלט יגיע לבד אוליביוש (:

    השבמחק
  4. אהבתי מאוד את הז'קט,
    וכמו שמורן אמרה...אני גם חושבת שזה בא מתי שהכי פחות מצפים לזה

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!