יום ראשון, 17 במאי 2009

My first fashion police column!

ברוכים הבאים למדור האופנה השבועי שלי! כל שבוע כ10 תמונות יתפרסמו ואני אחלק דרקונים ככל שאני ארצה ואראה לנכון.
עכשיו זה באמת בקטן במתכונת של 4 תמונות שבוע הבא זה יהיה יותר גדול.
אני כ"כ אוהבת את הסטייל של ניקול ריצ'י, לא מאכזבת אף פעם..
היא יודעת מה מתאים לה ואפילו עם המטר ובמבה שלה, היא לא נראת גוצה!
4 דרקונים כי בכל זאת, את כבר משעממת מותק. צריך להפתיע לפעמים כדי להישאר באור הזרקורים.

אווה לונגוריה. אני כ"כ אוהבת את הצבע עור שלך ואת הצבע שמלה שלך. כ"כ חזק עכשיו צבעי גוף ערומים.
אבל בכל זאת, את קטנה מאוד, למה ללכת על שמלת מקסי כשמינוס העקבים לא היית מביישת כל מנקה רחובות.
הצבע נכון והשמלה נחמדה, אבל בגלל בעיית הגובה את חייבת לקצר את השמלה ולחשוף קצת רגליים בתוספת 10 ס"מ של עקב!
2 דרקונים, כי הצבע מתאים והגזרה מאוד. אבל האורך..

ג'סיקה אלבה. אני אוהבת אותה כ"כ! תמיד טרנדית ותמיד יודעת לשלב. אני אוהבת את הסיכון של הכחול והכתום שעושים את הלבוש הזה קייצי מכל הכיוונים.
עזבו את זה שאני חולה על הנעליים השלה, אוףאוף אני רוצה גם!

דרקונים: 4.5 אני מאוד אוהבת, אבל בגזרת הצעיפים והתיק זה קצת מזכיר בחורה עם קצת סטייל מהצופים.

אבריל אבריל, מה נעשה איתך!
למען השם את בת 23 ואת עדיין מתלבשת כמו ילדה בת 17 שרוצה להיות כמו אמא..
עדיין עם גזרות ושמלות הA. ההתאמות של הצבע בין השמלה והנעליים. והכי גרוע הגרביון השקופים האלו, נהיית מעריצה של כוהנת הגרביונים השקופים-עינב בובליל!?
דרקון אחד, רק בגלל שאהבתי את השירים שלך שהייתי כיתה ח'.
בקרוב מאוד תמונות שלי ממעשיי האחרונים! ויש הרבה.. ל"ג בעומר, ת"א ביום שישי, קופי בין עם אחותי ועוד ועוד (:
אוליביה

7 תגובות:

  1. אחלה פינה!
    באמת ניקול אף פעם לא לא נראת נמוכה כמו שהיא..
    ואווה הייתה צריכה להבין שהשמלה הזאת ממש לא בשביל הגזרה שלה.

    השבמחק
  2. Go get them Olive! Love you, Roni

    השבמחק
  3. Love your blog. Your outfits are very cute :)

    xoxo
    Lily
    http://mirth-thehouseof.blogspot.com/

    השבמחק
  4. אהבתי את הפוסט הזה ! חח מכסחת כמו שצריך
    C:


    ג'סיקה אלבה התלבשה מושלם פשוט.

    השבמחק
  5. אני אישית מאוד אוהבת פינות של משטרת אופנה (:
    ממש אהבתי!

    השבמחק
  6. קבלי חמישה דרקונים על הביקורת הנהדרת
    אשמח אם תבקרי גם בבלוג האופנה שלי :)

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!