יום שבת, 18 באפריל 2009

טוב סוףסוף?

בימים האחרונים קצת קשה לי..
האהבה לא ממש מאירה לי פנים (או: עד שאני מעיזה להתחיל אם מישהו הוא תפוס),
אני לא מפסיקה לעבוד! אנשים עם ילדים, תפסיקו לבוא לג'ימבורי. באמת, מיתון!
בנות שהיו חברות טובות מנתקות קשר.

אני לא רוצה לחזור למודל אוליביה ישראבלוג הכולל התבכייניות על כמה שהחיים שלי חרא.
ופתאום הבנתי שכל הדברים האלו קרו, ויש להם צד טוב. (ממש 'מגלים עם גאלי' לצופים ב'חשופים')

אומנם אהבה אין לי, אבל אני לוקחת צעד קדימה והרבה יותר משוחררת.
העבודה מביאה לי הרבה כסף! כסף=בגדים=אושר :)
חברים בנים והולכים, ועכשיו אני מגלה מי החברים האמיתיים שלי.
כשאני מאושרת הכל מסתדר:
השיער, פתאום יש יום אביבי, מצאתי גופייה סבא מושלמת.

אני מרגישה שבקרוב יהיה משהו ממש טוב!
בדרך לעבודה, משתעשעת עם המצלמה ועם השירים המעולים של kings of leon!
אוליביה

3 תגובות:

  1. כסף=בגדים=אושר! כןXDDD

    השבמחק
  2. כל דבר הוא בסופו של דבר לטובה..

    השבמחק
  3. לכל אחת יש הימים האלה ששום דבר לא הולך... אני בטוחה שיהיה טוב.. ותמיד את יכולה לפנק את עצמך ביום קניות :)

    השבמחק

ספרו לי מה דעתכם!